Dr. MEHMET İLTEBER BAHADIR kimdir?

1971 yılında Antalya’da doğdu. İlk-orta öğrenimini sırasıyla Barbaros İlkokulu (Antalya), Antalya Anadolu Lisesi’de tamamladı. 1989-1996 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde okudu. Mezoterapi ve Ozon Terapi üzerine Sağlık Bakanlığı eğitimlerine katıldı. Lösemili çocuklar vakfı ve 112 hızır acil görevlerinde bulundu. Bir çok özel hastanede hekimlik yaptı.

Türkiye’de fitoterapinin 2009 yılında yerleşmesini sağlayan ve bu noktada öncülüğünü yapan hekimlerin arasındadır. 2009-2014 yılları arasında Türkiye’nin en saygın Bitkisel Gıda Takviyesi firmasında Ar-Ge ve üretim departman sorumluluğu yapmıştır. Dönem içinde çalışmalarını geliştirmek üzere başta Çin ve Uzak doğu ülkeleri olmak üzere pek çok yurtdışı ziyaretleri gerçekleştirmiştir. Türkiye'de, Sağlık Bakanlığı tarafından verilen ilk Fitoterapi Sertifikası alan hekimler arasında yer almıştır. Ulusal ve yerel TV kanallarında sağlık programlarına katılarak fitoterapi ve sedef hastalığı üzerinde söyleşileri bulunmaktadır. Bu güne kadar 6000'in üzerinde iyileşmiş (öncesi-sonrası) hasta sunumu yayınlanmıştır.

Sedef, kronik egzama, liken planus, iktiyozis gibi üst cildin parçalandığı ve Romatizmal hastalıklara kliniğinde yaklaşık olarak 11 yıldan beri hizmet vermektedir. Bu süre zarfında pek çok hastasına tedavi, cilt ozonlama ve cilt bakım programı uygulamıştır. Bu uygulamaların en önemli özelliği kimyasal ya da biyolojik herhangi bir ajan kullanılmaması ve hiçbir yan etkisinin olmamasıdır. Tüm hastaların 2 yıl boyunca 4 aylık periyotlarla kontrolleri yapılmakta ve tedavileri takip edilmektedir. Gelemeyenler fotoğraflarla durumlarını güncellemektedir.

Klinik ülkemizde ve dünyada sedef hastalığı, kronik egzama, liken planus ve iktiyozis gibi hasta tedavi ve takip merkezlerinin en başında gelmektedir. Hastalar İngiltere, Almanya, Bulgaristan başta olmak üzere Avrupa ülkelerinden, Azerbaycan, Kore gibi Asya ülkelerinden ve Irak, Suriye, Kuveyt, Katar, Dubai gibi Arap ülkelerinden gelmektedir. Şu ana kadar 100’e yakın sağlık programına ve ülkenin en saygın TV kanallarının ana haber bültenlerine konuk olunmuştur. Pek çok tıbbi makalesi bulunmaktadır.

Pandemi süresince hastalara uzman asistanlar uzaktan destek verirken, gelen her yeni hastayla ve özel dosyasıyla bizzat doktor kendisi ilgilenmektedir.

Değerli doktorumuz Bahadır Bey'in kişiye özel cilt bakım önerileri sayesinde dünyanın dört bir yanından binlerce hasta bugün sağlıklı yaşamlarına kavuşuyor.